Kriitika Eesti merenduse aadressil: miks läks Optimus Läti lipu alla?
Novembris saatis merendusnõukoda valitsusele pöördumise, mis kritiseerib merendusvaldkonna juhtimist Eestis ja küsib muuhulgas, miks Eesti Gaasi uus laev Optimus seilab Läti lipu all? Laeva kapten Kento Tamme sõnul on selleks mitu põhjust.
Optimus seilab Läti lipu all, sest Eesti merenduses napib vajalikku kompetentsi.
Foto: Elenger
Novembris saatis merendusspetsialiste ja valdkonnaga seotud ühiskonnategelasi koondav seltsing merendusnõukoda kui ka opositsiooniline Isamaa saatnud valitsusele pöördumised, mis kritiseerivad merendusvaldkonna juhtimist Eestis ning riigipoolse panuse vähenemist. Samuti on teemaga tegelenud meremeeste ametiühing.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.