Baltimaades peamiselt Peugeot'de müügi ja teenindamisega seotud Auto-Bon Baltic kaotas eelmisel aastal käibest viiendiku, kuid suutis koroonapandeemias siiski kasumit suurendada.

- Peugeot' müüki panustas mullu Eestis korralikult linnamaastur 3008.
- Foto: AP/Scanpix
Äripäeva Infopanka laekunud majandusaasta aruandest selgub, et mullu vähenes ettevõtte müügitulu 2019. aastaga võrreldes 18 protsenti, 81,8 miljoni euroni. Samas suurenes Peugeot'de maaletooja kasum 29 protsenti, 3,7 miljoni euroni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.