Kogu ametist lahkuva valitsuse vältel korduvalt erarahaga partnerluse korras maanteede ehitamist pooldanud Taavi Aas (Keskerakond), on päevapealt võtnud vastupidise positsiooni ja toetab ehitamist riigi raha toel.

- Mart Helme, Taavi Aas, Jüri Ratas.
- Foto: Liis Treimann
"Nüüd, milline on järgmise valitsuse kurss – kas soovitakse (teedehitusega) jätkata PPP (era- ja avaliku sektori koostöös) või tehakse mingisugused teised otsused –, sellele on täna väga raske vastata. Kindlasti minu eelistus oleks see, et riik teeks seda ise, sest see tõepoolest on odavam," ütles majandusminister Aas kolmapäeval riigikogu ees tulevasele koalitsioonipartnerile Aivar Sõerdile vastates.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.