1. jaanuaril 2021 alustas tööd Transpordiamet, mille eesmärk on ohutu, mugava ja kiire liiklemiskeskkonna ning liikuvust soodustavate ja omavahel ühendatud transpordiliikide arendamine. Milline on uue ameti struktuur ja kes juhivad erinevaid valdkondi?
“Uue ameti sünd toob juurde suuri võimalusi ja väljakutseid, mida peame vääriliselt ellu viima kõikides valdkondades,” tõdes Transpordiameti peadirektor Kaido Padar. “Uus amet puudutab iga eestimaalast 200 sadama, 200 õhusõiduki, 16 600 km riigiteede või 1,1 miljoni arvele võetud sõiduki kaudu.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.