1. jaanuaril 2021 alustas tööd Transpordiamet, mille eesmärk on ohutu, mugava ja kiire liiklemiskeskkonna ning liikuvust soodustavate ja omavahel ühendatud transpordiliikide arendamine. Milline on uue ameti struktuur ja kes juhivad erinevaid valdkondi?
“Uue ameti sünd toob juurde suuri võimalusi ja väljakutseid, mida peame vääriliselt ellu viima kõikides valdkondades,” tõdes Transpordiameti peadirektor Kaido Padar. “Uus amet puudutab iga eestimaalast 200 sadama, 200 õhusõiduki, 16 600 km riigiteede või 1,1 miljoni arvele võetud sõiduki kaudu.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.