Raskel ajal on ratsionaalsemaks muutunud ka autoostjate otsused: koroonakriisis rängalt kukkunud maasturite ostutehingute kõrval on väikeautode populaarsus jäänud kõigutamatuks.

- Uusi autosid on tänavu tänavatele veerenud kolmandiku võrra vähem kui mullu
- Foto: Raul Mee
Tõsi, jätkuvalt on kõige populaarsemaks segmendiks keskmised maasturid, milliste osakaal oli novembris 25,4%. Aga neile järgnesidki väiksemad keskklassi autod 21,3 protsendiga ja väiksemad maasturid 19,1 protsendiga. Hübriidautosid müüdi 306, elektriautosid 20 ja CNG gaasiautosid 67.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.