• 22.09.20, 14:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vedajad peavad Valgevene lisakontrolli ise kinni maksma

Pärast Leedu-Valgevene piiril kaubaveo kontrolli karmistamist ütles Leedu riikliku autovedajate assotsiatsiooni Linava president, et lisaks kaubatarnete aeglustimisele on nende veod muutunud ka kallimaks - vedajad peavad lisakontrolli ise kinni maksma.
Veokid peavad llisakontrolli ootama tunde või isegi päevi, sageli tuleb ka parkimise eest maksta.
  • Veokid peavad llisakontrolli ootama tunde või isegi päevi, sageli tuleb ka parkimise eest maksta.
  • Foto: TUT.BY
Praegu suunatakse kõik veokid röntgenkontrolli, mis on eeskätt ajaline lisakulu. Kuna aga Valgevene piirivalvurid nägid, et autode voog aina suureneb ning piiripunkt pole koht, kuhu autosid lõputult mahub, saadetakse need nüüd Valgevene sisetollipunktidesse, vahendab Leedu Delfi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele