• 22.09.20, 14:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vedajad peavad Valgevene lisakontrolli ise kinni maksma

Pärast Leedu-Valgevene piiril kaubaveo kontrolli karmistamist ütles Leedu riikliku autovedajate assotsiatsiooni Linava president, et lisaks kaubatarnete aeglustimisele on nende veod muutunud ka kallimaks - vedajad peavad lisakontrolli ise kinni maksma.
Veokid peavad llisakontrolli ootama tunde või isegi päevi, sageli tuleb ka parkimise eest maksta.
  • Veokid peavad llisakontrolli ootama tunde või isegi päevi, sageli tuleb ka parkimise eest maksta.
  • Foto: TUT.BY
Praegu suunatakse kõik veokid röntgenkontrolli, mis on eeskätt ajaline lisakulu. Kuna aga Valgevene piirivalvurid nägid, et autode voog aina suureneb ning piiripunkt pole koht, kuhu autosid lõputult mahub, saadetakse need nüüd Valgevene sisetollipunktidesse, vahendab Leedu Delfi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele