• 22.09.20, 14:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vedajad peavad Valgevene lisakontrolli ise kinni maksma

Pärast Leedu-Valgevene piiril kaubaveo kontrolli karmistamist ütles Leedu riikliku autovedajate assotsiatsiooni Linava president, et lisaks kaubatarnete aeglustimisele on nende veod muutunud ka kallimaks - vedajad peavad lisakontrolli ise kinni maksma.
Veokid peavad llisakontrolli ootama tunde või isegi päevi, sageli tuleb ka parkimise eest maksta.
  • Veokid peavad llisakontrolli ootama tunde või isegi päevi, sageli tuleb ka parkimise eest maksta.
  • Foto: TUT.BY
Praegu suunatakse kõik veokid röntgenkontrolli, mis on eeskätt ajaline lisakulu. Kuna aga Valgevene piirivalvurid nägid, et autode voog aina suureneb ning piiripunkt pole koht, kuhu autosid lõputult mahub, saadetakse need nüüd Valgevene sisetollipunktidesse, vahendab Leedu Delfi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele