Esmakordne lahendus Eestis: jalakäijate tunnelid lükatakse läbi raudteetammi muldkeha
Tartus Riia-Vaksali ristmiku ehitusel jätkub järgmine oluline etapp, kui 1200 tonni kaaluvad betoontunnelid surutakse läbi raudteetammi muldkeha õigetesse kohtadesse nii, et rongiliiklus ei katke.
Objektijuht Mihkel Vijar selgitas, et sellist tööd tehakse Eestis esmakordselt ning see on võimaldab raudteeliiklusel tammil jätkuda. Tunnelid lükatakse paika ükshaaval, ühe tunneli paika saamiseks kulub umbes nädal aega, päevas jõutakse tunneleid lükata 3-4 meetrit.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.