Tartus Riia-Vaksali ristmiku ehitusel jätkub järgmine oluline etapp, kui 1200 tonni kaaluvad betoontunnelid surutakse läbi raudteetammi muldkeha õigetesse kohtadesse nii, et rongiliiklus ei katke.
Objektijuht Mihkel Vijar selgitas, et sellist tööd tehakse Eestis esmakordselt ning see on võimaldab raudteeliiklusel tammil jätkuda. Tunnelid lükatakse paika ükshaaval, ühe tunneli paika saamiseks kulub umbes nädal aega, päevas jõutakse tunneleid lükata 3-4 meetrit.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.