• 17.07.20, 10:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadam võtab eurorahade toel ette D-terminali ja Muuga sadama

Järjekorras neljanda toetusega Euroopa ühendamise rahastust saab Tallinna Sadam ja Helsingi käivitada 33 miljoni eurose investeeringuprogrammi, millest 22 miljonit läheb töösse Tallinnas.
Tallinna Sadama D-terminali 1. kai.
  • Tallinna Sadama D-terminali 1. kai.
  • Foto: Erik Prozes
Näiteks Muuga sadamasse tulevad kahekordsed rambid veokite laevale ja maale saamiseks. "Muuga sadamas rekonstrueeritakse ühe kai esimese korruse ramp ning ehitatakse uus teise korruse ramp sõidukite kiiremaks ning paremaks teenindamiseks. Tallinna Sadama soovib olulise osa kahe riigi vahel kaupa vedavatest raskeveokitest suunata Tallinna Vanasadamast Muuga sadamasse," teatas börsifirma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele