Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Värske uuring: 46% Eesti elanikest pole Boltist kuulnudki
Transpordiplatvormist Bolt on kuulnud 54% Eesti elanikest, samas Skype´i teab 94%, selgus suve hakul läbi viidud küsitlusest, milles uuriti IT-kaubamärkide tuntust Eesti täisealise elanikkonna seas.
IT-valdkonnaga seotud kaubamärkidest järgnes Boltile e-residentsuse programm, mida teadsid täpselt pooled küsitletud. Kõigi teiste tuntus jäi alla 50% piiri.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.