Maanteeamet otsib Kihnu, Vormsi ja Sõru-Triigi parvlaevaliinidele otselepingu konkursiga vedajat. 1. juunil lõppema pidanud konkursil osaleb aga ka Tuule Liinid, mille endise omaniku võlgade ja lisagarantii nõude tõttu pikendati konkursi tähtaega kuni 15. juuni.

- Parvlaev
- Foto: Veeteede Amet
"Tõsi on see, et Eestis on kolm sellist ettevõtet, kes tahaksid ja on võimelised sellist teenust osutama. Oleme uurinud, kas ka suured tegijad Tallink ja Eckerö Line seda sooviksid teha. Tuli välja, et nad ei tunne selle vastu huvi. Tuule Liinid, kes on välja kasvanud ühest teisest kontsernist, osaleb samamoodi meie hinnaettepaneku esitamisel," rääkis maanteeameti ühistranspordiosakonna juhtivekspert Mika Männik ERRile, pidades kahe ülejäänud ettevõtte all silmas praegust operaatorit Kihnu Veeteed ja Tallinna Sadamale kuuluvat ettevõtet TS Laevad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.