• 02.06.20, 10:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parvlaevaliinide konkurss lükkus ühe osaleja tausta tõttu edasi

Maanteeamet otsib Kihnu, Vormsi ja Sõru-Triigi parvlaevaliinidele otselepingu konkursiga vedajat. 1. juunil lõppema pidanud konkursil osaleb aga ka Tuule Liinid, mille endise omaniku võlgade ja lisagarantii nõude tõttu pikendati konkursi tähtaega kuni 15. juuni.
Parvlaev
  • Parvlaev
  • Foto: Veeteede Amet
"Tõsi on see, et Eestis on kolm sellist ettevõtet, kes tahaksid ja on võimelised sellist teenust osutama. Oleme uurinud, kas ka suured tegijad Tallink ja Eckerö Line seda sooviksid teha. Tuli välja, et nad ei tunne selle vastu huvi. Tuule Liinid, kes on välja kasvanud ühest teisest kontsernist, osaleb samamoodi meie hinnaettepaneku esitamisel," rääkis maanteeameti ühistranspordiosakonna juhtivekspert Mika Männik ERRile, pidades kahe ülejäänud ettevõtte all silmas praegust operaatorit Kihnu Veeteed ja Tallinna Sadamale kuuluvat ettevõtet TS Laevad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele