• 27.05.20, 13:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti lennundusajaloo sügavaim kriis: töötuks võib jääda pooltuhat spetsialisti

Eesti on ainus riik kogu Euroopas, mis pole COVID-19 kriisi ajal teinud oma lennunduse päästmiseks mitte ühtegi suunatud meedet. Seetõttu on lennundusettevõtted asunud ellujäämiseks koondama lennunduse spetsiifikaga võtmetöötajaid, tõdeb Eesti Lennundusklastri juht Kristo Reinsalu.
Eesti Lennunudsklastri juht Kristo Reinsalu.
  • Eesti Lennunudsklastri juht Kristo Reinsalu.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Juhul, kui riigipoolset abi lennundussektori spetsialistide hoidmiseks kogumahus 16 miljonit eurot ei tule, kaob Eesti lennunduses aasta lõpuks iga 4 töökoht ehk koondatakse 500 töötajat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele