Järjekordsed Eesti ettevõtjad lõid kohvikutele ja restoranidele suunatud veebiplatvormi Nosi.ee, et lihtsustada toitlustusasutustel kriisiolukorras tegevuse jätkamist. Veebiplatvormi kaudu saab toitu tellida ka piirkondades, kus seni toidukullerid kojuvedu ei ole võimaldanud.
„Koroonaviirusest tingitud majandusseisak on tugevalt mõjutanud ka restorane, suur osa toidupakkujaid on olnud sunnitud oma uksed sulgema. Kuigi mõned restoranid on saanud tegevust jätkata läbi suurte kullerteenuste, mis on kättesaadavad vaid piiratud regioonides ning mis küsivad kopsakat vahendustasu, siis meie platvormi jaoks on oluline, et kõik toitlustusasutused saaks ka keerulisel ajal tegutsemist jätkata, maksmata seejuures üleliigset tasu vahendajale. Seetõttu lõime veebiplatvormi, mis lihtsustab kohvikutel ja restoranidel tellimuste vastuvõtmist,“ lausus Nosi.ee tegevjuht Ivar Jaanus.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.