Järjekordsed Eesti ettevõtjad lõid kohvikutele ja restoranidele suunatud veebiplatvormi Nosi.ee, et lihtsustada toitlustusasutustel kriisiolukorras tegevuse jätkamist. Veebiplatvormi kaudu saab toitu tellida ka piirkondades, kus seni toidukullerid kojuvedu ei ole võimaldanud.
„Koroonaviirusest tingitud majandusseisak on tugevalt mõjutanud ka restorane, suur osa toidupakkujaid on olnud sunnitud oma uksed sulgema. Kuigi mõned restoranid on saanud tegevust jätkata läbi suurte kullerteenuste, mis on kättesaadavad vaid piiratud regioonides ning mis küsivad kopsakat vahendustasu, siis meie platvormi jaoks on oluline, et kõik toitlustusasutused saaks ka keerulisel ajal tegutsemist jätkata, maksmata seejuures üleliigset tasu vahendajale. Seetõttu lõime veebiplatvormi, mis lihtsustab kohvikutel ja restoranidel tellimuste vastuvõtmist,“ lausus Nosi.ee tegevjuht Ivar Jaanus.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.