Järjekordsed Eesti ettevõtjad lõid kohvikutele ja restoranidele suunatud veebiplatvormi Nosi.ee, et lihtsustada toitlustusasutustel kriisiolukorras tegevuse jätkamist. Veebiplatvormi kaudu saab toitu tellida ka piirkondades, kus seni toidukullerid kojuvedu ei ole võimaldanud.
„Koroonaviirusest tingitud majandusseisak on tugevalt mõjutanud ka restorane, suur osa toidupakkujaid on olnud sunnitud oma uksed sulgema. Kuigi mõned restoranid on saanud tegevust jätkata läbi suurte kullerteenuste, mis on kättesaadavad vaid piiratud regioonides ning mis küsivad kopsakat vahendustasu, siis meie platvormi jaoks on oluline, et kõik toitlustusasutused saaks ka keerulisel ajal tegutsemist jätkata, maksmata seejuures üleliigset tasu vahendajale. Seetõttu lõime veebiplatvormi, mis lihtsustab kohvikutel ja restoranidel tellimuste vastuvõtmist,“ lausus Nosi.ee tegevjuht Ivar Jaanus.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.