Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Viking Line tegi mullu kaks korda suurema kasumi
Läänemere laevafirma Viking Line teatas, et 2019. aastal oli nende müügitulu 496,4 miljonit eurot, mis on veidi vähem kui aasta eest, ja puhaskasum 10,8 miljonit eurot, mis suurenes aastaga kaks korda.
„2019. aasta tulemused näitavad, et oleme õigel teel,“ edastas pressiteates Viking Line’i tegevjuhi Jan Hanses. „Saavutasime märkimisväärse edu langustrendi suuna muutmisel. Organisatsiooni arendustöö, mida alustasime 2018. aastal ja mille eesmärk oli teravdada meie ärifookust, on olnud edukas. Aasta esimese kolme kvartali tulemused olid paremad kui eelneval aastal.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.