Kliendi vägikaikavedu Swedbank P&C Insurance’iga näitab, kui eksitav võib olla kindlustuslepe ning kuidas saab juhtuda, et sõiduki kokkuleppelise väärtuse paneb paika hoopis üks pool.

- Swedbanki kindlustusfirma endine klient Eduard Stogov tunneb, et sai oma Ford Rangerit (fotol) kindlustades petta. Vaidlus pangaga oli tema jaoks edukas.
- Foto: Erakogu
"Olen nördinud ning tunnen, et mind on petetud ja mulle on valetatud," sõnab Eduard Stogov, kel on seljataga vaidlus Swedbanki kindlustusfirmaga. Tema ja kindlustusandja nägemus sellest, millises auto väärtuses lepingus kokku lepiti, erines mitme tuhande euro võrra.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.