Silberauto asutaja Väino Kaldoja ütles, et kui ettevõttel pole enam kuhugi areneda, tuleb see maha müüa.

- Väino Kaldoja on Silberauto ainuomanik.
- Foto: Marko Mumm
„Miks ma pean oma lapsi orjastama niisuguste asjadega?“ vastas Kaldoja küsimusele, miks ta on otsustanud Silberauto maha müüa, mitte näiteks oma lastele edasi anda. „Nad teevad igaüks oma asja. Tänapäeval pole nii, nagu vana ärikultuur oli, et läheb põlvest põlve edasi,“ arutles ta. Börsile minemist Silberauto ei planeerinud, sest see pole seda tüüpi ettevõtete puhul tavaline.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.