• 08.07.19, 11:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Silberauto müüv Kaldoja: minevikust tuleb lahti saada

Silberauto asutaja Väino Kaldoja ütles, et kui ettevõttel pole enam kuhugi areneda, tuleb see maha müüa.
Väino Kaldoja on Silberauto ainuomanik.
  • Väino Kaldoja on Silberauto ainuomanik.
  • Foto: Marko Mumm
„Miks ma pean oma lapsi orjastama niisuguste asjadega?“ vastas Kaldoja küsimusele, miks ta on otsustanud Silberauto maha müüa, mitte näiteks oma lastele edasi anda. „Nad teevad igaüks oma asja. Tänapäeval pole nii, nagu vana ärikultuur oli, et läheb põlvest põlve edasi,“ arutles ta. Börsile minemist Silberauto ei planeerinud, sest see pole seda tüüpi ettevõtete puhul tavaline.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele