• 12.06.19, 09:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti autoturul ohtlikud märgid

Erinevalt naaberriikidest püsib Eesti autoturg veel vee peal, kuigi sel aastal on Eesti autoturult kadunud 12 ettevõtet ehk 5% kõigist automüüjatest.
ABC Motorsi turundusjuht Indrek Luberg
  • ABC Motorsi turundusjuht Indrek Luberg
  • Foto: Meeli Küttim
Kohalikest edasimüüjatest kasvatasid tänavu esimeses kvartalis võrreldes aastatagusega kõige rohkem käivet Toyota Baltic ja Silberauto. Samas on päris olulise tagasilöögi saanud mitu tuntud sõiduautomargi esinduskaupluste pidajat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele