Pealinnast Hiiumaale hakkab uue lepingu kohaselt lendama sama tüüpi lennuk kui seni – 19kohaline kahe turbopropellermootoriga Jetstream 31. Praeguse lepinguga sarnaseks jääb nii reiside maht kui ka pileti hind: nädalas on 12 reisi ja pilet pooletunnise õhusõidu eest maksab 25 eurot.
Arvestades senist reisijate arvu, on lennuki suurus kogukonna vajadustele vastav ja väljumiste ajad reisijasõbralikud. Tulles vastu reisijate soovidele, on tööpäeviti hommikused väljumised uue lennuplaani järgi 15 minutit hilisemad kuni seni: lennuk väljub tööpäeviti Tallinnast kell 7.15 ja 17 ning Kärdlast 8 ja 17.45.
Laupäeviti saab Tallinnast Hiiumaale kell 9.15 ja pühapäeviti kell 17. Kärdlast lendab lennuk laupäeviti välja kell 10 ja pühapäeval kell 17.45.
Hiiumaale reisijate vaatevinklist on oluline edasiminek vedaja võimekus kasutada vajadusel GNSS maandumissüsteeme, mis annab lennukile võimaluse maandumiseks madalamate pilvedega, kui see seni võimalik oli. Vastav tehniline valmisolek loodi Kärdla lennuväljale riigi toel.
Lennuvedaja leidmise hanke viis maanteeamet läbi koostöös Hiiumaa vallavalitsusega. Pakkumuse esitasid kaks lennuvedajat. Leping sõlmiti soodsama pakkumuse teinud ettevõtjaga viieks aastaks.
Saaremaa lennuühenduse suhtes on olukord aga endiselt lahtine ning pärast 31l mai kuupäeva sinna pileteid osta ei saa. Maanteeamet vaidlustas Tallinna halduskohtus riigihangete vaidlustuskomisjoni (VAKO) otsuse tunnistada Nordica tütarfirma Regional Jet pakkumine Tallinna-Kuressaare liinil vastavaks. Sama otsusega tühistati Transaviabaltika võitjaks tunnistamise otsus.