• 23.02.19, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Daimler ja BMW panevad ühisettevõttesse miljard eurot

Saksamaa autotootjad Daimler ja BMW jagasid täna infot ühise uuel tehnoloogial põhineva sõidujagamis- ja parkimisteenuse firma kohta. Reutersi sõnul on Daimleri ja BMW eesmärk võistelda teiste sõidujagamisteenuse pakkujatega nagu Uber ning teiste tehnoloogiafirmadega.
Daimleri tegevjuht Dieter Zetsche (paremal) ja BMW tegevjuht Harald Krüger (vasakul) tutvustavad autode jagamisteenuse äride liitmist 22. veebruaril 2019. aastal Berliinis.
  • Daimleri tegevjuht Dieter Zetsche (paremal) ja BMW tegevjuht Harald Krüger (vasakul) tutvustavad autode jagamisteenuse äride liitmist 22. veebruaril 2019. aastal Berliinis.
  • Foto: John MACDOUGALL / AFP / Scanpix
Luksusautode tootjad ütlesid, et investeerivad ühisettevõttesse üle miljardi euro, et laiendada oma tegevust autotootmiselt autojagamisele minuti- või kilomeetripõhiselt.
Daimleri Car2Go autojagamise äri ühendatakse BMW DriveNow, ParkNow ja ChargeNow äridega, nii et mõlemal autofirmal on ühisettevõttes 50% suurune osalus.
Ühisfirmal on viis äriliini: nutitelefonil põhinev marsruudiotsija ja broneerimisteenus, elektriautode laadimisteenus, taksode sõidujagamisteenus, parkimisteenus ja autojagamisteenus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Need viis teenust liituvad omavahel, et moodustada üks mobiilsusteenuste portfell täielikult elektriliste, isesõitvate autodega, mis laevad ja pargivad ennast ilma juhita,“ ütles BMW juht Harald Krüger.
Daimleri tegevjuht Dieter Zetsche ütles, et võimalik on koostöö ka teiste teenusepakkujatega ning välistatud ei ole ka osaluse omandamine nii idufirmades kui ka end juba tõestanud firmades.
Esmakordselt teatasid firmad sellise ühisettevõtte loomisest 2018. aasta märtsis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele