Saarte lennuliinide hankel tõstis maanteeamet Kuressaare liini lennuki istekohtade arvu 40 peale, mis ei sobi kuidagi väiksematele lennufirmadele Airest ja NyxAir, mille lennukipargis on maksimaalselt 37 istekohaga lennukid.

- Praeguste tillukeste lennukitega aeg Kuressaare liinil saab läbi.
- Foto: Postimees/Scanpix
Mõlemad ettevõtted esitasid hanke kohta kaebuse, Airesti hinnangul on vähemalt 40 reisijakohaga lennuki nõudmine õigusvastane, kuna seaduse kohaselt peavad hankel osalemise kriteeriumid olema objektiivsed ja mittediskrimineerivad,
kirjutab Postimees.
Saaremaa omavalitsused ja ettevõtjad on vähemalt 40-kohalist lennukit tahtnud juba aastaid, kuna praeguse 19-kohalisega ei saa saarele viia ühtegi turismigruppi. Kohus lennufirmade kaebusi ei rahuldanud ning edaspidi jäävad 19miljonise hanke pärast võistlema tõenäoliselt praegune vedaja Transviabaltika ja riigile kuuluv Nordica ning Regional Jet üheskoos.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Äripaev
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.