Eestlaste ostuaktiivsus e-kanalites on viimase kahe aastaga enim kasvanud reisimise ja sõidujagamise teenustega seoses, selgus SEB kliendibaasi analüüsis.

- Taxify mobiilirakendus.
- Foto: Taxify
Eesti inimeste e-ostlemise aktiivsus näitas möödunud aastal tugevat kasvu, selgus SEB kliendibaasi analüüsis. 2018. aastal ületas e-ostude kasv aasta lõikes 30% ning peamised sektorid, kus eestlased e-oste sooritasid, on endiselt reisimisega seotud teenused (sh reisibürood, lennundus- ja majutusettevõtted) ning elektroonilised ostukeskkonnad, mis hoiavad ostlemisaktiivsuse TOP-is kolmandat kohta.
Viimaste aastate suurimat mahukasvu elektroonilistes kanalites tegid 2017. aastal takso – ja sõidujagamise teenuste pakkujad (Taxify, Uber), kelle e-müügi mahud kasvasid aastaga ligi 1750%.
Sama teenuseliik jätkas kasvu ka 2018. aastal, saavutades möödunud aastal 80%-lise kasvu. Oma mahtude poolest paiknevad takso- ja sõidujagamise teenused populaarseimate e-ostukanalite TOP30-s.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Eestlaste aktiivne ostu-müügitegevus e-kanalites on vähemalt viimase kolme aasta jooksul tugev trend olnud. Kui mahtude poolest on liidripositsioonidel läbi aastate olnud reisimise ja online-kaubandusega seotud kanalid, siis suuremaid hüppeid mahu kasvatamise osas on viimaste aastate jooksul teinud just sõidujagamis- ja valuutavahetusteenuste pakkujad, samuti aga üksikud lennufirmad,“ lausus SEB erakliendi segmendijuht Triin Raudsepp.
Seotud lood
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!