Jaga lugu:

Reisimine ja taksosõit e-ostukeskkonnas tõusutrendis

Taxify mobiilirakendus.  Foto: Taxify

Eestlaste ostuaktiivsus e-kanalites on viimase kahe aastaga enim kasvanud reisimise ja sõidujagamise teenustega seoses, selgus SEB kliendibaasi analüüsis.

Eesti inimeste e-ostlemise aktiivsus näitas möödunud aastal tugevat kasvu, selgus SEB kliendibaasi analüüsis. 2018. aastal ületas e-ostude kasv aasta lõikes 30% ning peamised sektorid, kus eestlased e-oste sooritasid, on endiselt reisimisega seotud teenused (sh reisibürood, lennundus- ja majutusettevõtted) ning elektroonilised ostukeskkonnad, mis hoiavad ostlemisaktiivsuse TOP-is kolmandat kohta.

Viimaste aastate suurimat mahukasvu elektroonilistes kanalites tegid 2017. aastal takso – ja sõidujagamise teenuste pakkujad (Taxify, Uber), kelle e-müügi mahud kasvasid aastaga ligi 1750%.

Sama teenuseliik jätkas kasvu ka 2018. aastal, saavutades möödunud aastal 80%-lise kasvu.  Oma mahtude poolest paiknevad takso- ja sõidujagamise teenused populaarseimate e-ostukanalite TOP30-s.

 „Eestlaste aktiivne ostu-müügitegevus e-kanalites on vähemalt viimase kolme aasta jooksul tugev trend olnud. Kui mahtude poolest on liidripositsioonidel läbi aastate olnud reisimise ja online-kaubandusega seotud kanalid, siis suuremaid hüppeid mahu kasvatamise osas on viimaste aastate jooksul teinud just sõidujagamis- ja valuutavahetusteenuste pakkujad, samuti aga üksikud lennufirmad,“  lausus SEB erakliendi segmendijuht Triin Raudsepp.

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Hedi Meigas
Hedi MeigasSündmusedTel: 5384 5159hedi.meigas@aripaev.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee