• 15.01.19, 10:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Magnetic MRO plaanib osta konkurendi

Eestisse läbi aegade suurima Hiina investeeringu toonud Magnetic MRO plaanib osta ära konkurendi Euroopast.
Magnetic MRO juht Risto Mäeots.
  • Magnetic MRO juht Risto Mäeots.
  • Foto: Andras Kralla
Lennukite hooldusega tegeleva Magnetic MRO juht Risto Mäeots ütles, et iga ettevõtte kasv on kinni julguses ja oskuses teisiti mõelda. Tema sõnul piirab väikesi riike ja siinseid inimesi see, et ei julgeta mõelda nii-öelda kastist välja.
„Võtadki lihtsalt telefoni ja hakkad helistama, see üks telefonikõne võib sulle tuua 10miljonilise tehingu,“ rääkis ta Äripäevale. Mäeotsa sõnul valmistub Magnetic MRO ära ostma üht Euroopa ettevõtet, aga täpsemalt ta veel asjast rääkida ei saa.
Ettevõttel on kliente 68 riigist üle maailma. „Eks meil ole ka oma murekohad – näiteks see, et praegu on meie ettevõttes avatud 60 töökohta, aga inimesi lihtsalt ei ole,“ märkis Mäeots.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ta ütles, et nad näevad ka ise palju vaeva, et ettevõtet atraktiivse töökohana näidata, aga sellest ei piisa, et jõuda vajaliku hulga noorteni, kes läheks lennundusakadeemiasse mehaanikuks õppima.
„Endiselt arvatakse, et tegemist on õlinäpu tööga,“ ütles Mäeots. Tema ise alustas ettevõttes mehaanikuna ja näeb, et see tuleb tippjuhi töös kasuks. „Oskan õigeid küsimusi küsida. See ongi kõige alus. Kui minu juurde tullakse jutuga, et on vaja midagi osta, siis tean kaasa mõelda ega tee nii kergelt valesid valikuid.“
Loe pikemalt Äripäevast.
 
Autor: Äripaev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele