• 16.10.18, 10:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riik jättis Ruhnu ettevõtjad pika ninaga

Maanteeamet teatas katkise laeva tõttu riigilt teenimata tulu nõudnud Ruhnu ettevõtjaile esimese hooga, et ei kavatse sentigi maksta, kirjutab Saarte Hääl.
Ruhnu liinil sõitva liinilaeva Runö mootor läks puruks jaanipäeva paiku ja alus tuli liinile tagasi 13. juulil.
  • Ruhnu liinil sõitva liinilaeva Runö mootor läks puruks jaanipäeva paiku ja alus tuli liinile tagasi 13. juulil.
  • Foto: Urmas Luik, Pärnu Postimees/Scanpix
Ameti peadirektor Priit Sauk teatas Ruhnu vallavalitsusele, et maanteeamet jätab nõuded rahuldamata, sest puudub alus neid kompenseerida.
Ruhnu turismiettevõtjad saatsid augusti lõpul maanteeametile nõude kokku 30 000 euro suuruse kahju kompenseerimiseks, mis nende väitel on teenimata tulu, mis kogunes Ruhnu liinilaeva Runö remondis oleku ajal.
Maanteeameti juht märkis, et kahjunõudest ei selgu, milles seisnes maanteeameti vastutus. Samuti pole esitatud tõendeid kahju tekkimise ja suuruse kohta ega selgitatud, kas nõue on esitatud lähtuvalt saamata jäänud kasumist või on tegemist käibepõhiste nõuetega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt Saarte Häälest.
Autor: Äripaev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele