Baltikumi suurim lennufirma airBaltic teenis 2018. aasta esimeses pooles 180 miljonit eurot müügitulu, mis on 19% suurem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Täiendavalt on firma lennutanud 20% rohkem reisijaid, ning teostanud 13% rohkem lende kui 2017. aastal.

- airBalticu lennuk
- Foto: airBaltic
“Prognoosime, et käesoleva aasta majandustulemused ületavad 2017. aasta tulemusi. Kuid vaatamata sellele peame endiselt väga täpselt arvestama meie jaoks peamiste makromajanduslike näitajatega, milleks on nafta hind ja USA dollari kurss, mis võivad tugevalt mõjutada meie tänast olukorda,” ütles airBaltic’u juhatuse esimees Martin Gauss pressiteate vahendusel.
“airBaltic’u uus äriplaan Destination 2025 näeb ette ka edasist kahekohalist kasvuprotsenti. Lisades rohkem otselende kõigist kolmest Balti riigi pealinnast jääb airBaltic ka edaspidi kindlaks turuliidriks Baltikumis,” lisas Gauss.
PANE TÄHELE
2018 Muutus võrreldes 2017, %
Müügitulu, € 180,8 mln +19
Reisijate arv 1.9 mln +20
Lendude arv 26 579 +13
Täituvus 73% 0
Allikas: airBaltic
Mai lõpus avalikustas airBaltic plaani osta täiendavalt 30 Airbus A220-300 lennukit, võimalusega suurendada tellimust veel 30 sama tüüpi lennuki võrra. Uus tellimus täiendab juba kehtivat kokkulepet, mille järgi ostab lennufirma 20 uut A220-300 lennukit. Esimene suurtellimus lõi aluse firma tulevikukasvuks, mis oli kehtiva äriplaani, Horizon 2021 põhijooneks.
airBaltic lendab rohkem kui 70 sihtkohta Riiast, Tallinnast ja Vilniusest, pakkudes kõige laiemat lennuühendust Baltikumist Euroopa, Skandinaavia, Lähis - Ida ja endise SRÜ riikidega.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.