• 28.06.18, 11:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiinlased võivad tulla Rail Balticut ehitama

Rail Balticu ehitus võib tuua Eestisse palju võõrtööjõudu, sealhulgas Hiina ehitajaid koos oma konteinermajade, sööklate ja lasteaedega, leiab Rail Balticu rajamist koordineeriva RB Raili juht Kaspars Rokens.
Hiinlased on kiirraudteede ehitamise kogemuse tõttu võimelised tegema ka Rail Balticut, leiab RB Raili juht Kaspars Rokens.
  • Hiinlased on kiirraudteede ehitamise kogemuse tõttu võimelised tegema ka Rail Balticut, leiab RB Raili juht Kaspars Rokens.
  • Foto: EPA
Rokens ütles intervjuus Postimehele, et on täiesti veendunud, et "me ei ole suutelised seda projekti teostama välistööjõudu kaasamata". Ta viitas Hiina, Jaapani ja Türgi delegatsioonidele, kes on end aktiivselt Rail Balticu projekti arenguga kursis hoidnud.
Näiteks hiinlaste jaoks tähendab Rokensi sõnul Euroopas ehitamine suurt väljakutset, sest nad peavad siia tooma näiteks konteinermajad, kuhu hiinlastest töötajaid majutada.
"Samuti toovad nad kohale omad sööklad ja lasteaiad. Selline ümbritseva infrastruktuuri loomine muudab hiinlaste tegevuse küll kulukamaks, kuid ma ei välista, et nad tulevad mõnede Rail Balticu osade ehitamise nimel võistlema," ütles Rokens. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Pikemalt saab lugeda Postimehest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele