• 21.06.18, 11:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Paljassaare sadama tulevik on tume

Kui Tallinna Sadam Paljassaare sadama varad müüb, siis muutub sadama ja sealse rahvusvahelise piiripunkti jätkumine ebakindlaks, sest teiste piirkonna ettevõtjate eesmärgid on risti vastupidised ega paista neilt ka valmidust sadama infrastruktuuri piisavalt investeerida.
Paljassaare sadam
  • Paljassaare sadam
  • Foto: Erik Prozes
Tallinna Sadam teatas enne börsile minekut, et müüb tänavu maha oma varad Paljassaares ja loobub ka selle sadama pidamisest. Kui Paljassaare sadamas tegutsevad ettevõtjad saavutavad kokkuleppe uue sadama pidaja asjus, annab Tallinna Sadam oma õigused ja kohustused üle, kui kokkulepet ei saavutata, tunnistatakse Paljassaare sadama akvatoorium kehtetuks, mis tähendab sadama sulgemist, kirjutab Postimees.
Sadamaalal praegu tegutsevate ettevõtete soovid aga ei kattu. Hiina-Soome ärigrupile kuuluv Bolton Real Estate soovib koos Heiti Hääle kontrollitava Seaside Developmenti ja isegi puisteainete terminali Petromaksiga rajada Paljassaarde luksusliku äri- ja elulinnaku. Netamani laevaremondifirma omanik Aleksei Aleksandrov seevastu tahab jätkata müra- ja tolmurikast tööstustegevust.
Loe pikemalt Postimehest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Äripaev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele