PZU klientidele makstud kindlustuskahjude kogusumma on kasvanud tänavu veerandi võrra, eriti kiiret tõusu näitavad sõidukindlustuse kahjud. „Autojuhtimine käib ilmselgelt üle jõu, kui samaaegselt proovitakse nutimaailmas viibida,“ tõdes PZU kahjukäsitluse juht Urmas Saar.

- Liiklusõnnetus
- Foto: Erik Prozes
PZU Kindlustuse (PZU) maksis mais klientidele 2,5 miljonit eurot kahjuhüvitisi, mida oli 30 protsenti rohkem kui eelmise aasta samal kuul. Tänavuse aasta jooksul ulatub klientidele makstud kindlustuskahjude kogusumma 12,7 miljoni euroni, mis on 24 protsenti suurem eelmise aasta viie kuu näitajast, teatas ettevõte.
Eriti kiiret kasvu näitavad sõidukindlustuse kahjud - PZU kaskokindlustuse hüvitiste maht suurenes maikuus aastaarvestuses 31 protsenti ning liikluskindlustuse oma koguni 48 protsenti.
„Ettevõtte kindlustusportfelli suurenemisega kasvavad paratamatult ka kahjude arv ja kahjuhüvitised, kuid sõidukikindlustuse kahjude arv on ebaproportsionaalselt suur. Ilmselgelt on Eesti liikluskultuuris palju arenguruumi, et meil oleks vähem nii raskete tagajärgedega liiklusõnnetusi kui ka igapäevaseid väikeseid plekimõlkimisi. Autojuhtimine käib ilmselgelt üle jõu, kui samaaegselt proovitakse nutimaailmas viibida,“ ütles PZU kahjukäsitluse juht Urmas Saar.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Paratamatult hakkab see trendi jätkudes varem või hiljem mõjutama ka klientide kindlustusmakseid ning peagi võime seista samalaadse probleemi ees nagu on
Leedu autovedajatel.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.