• 13.06.18, 15:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestisse lisandus veel üks sõidujagamisteenus

Sellest nädalast alustas Eestis tegutsemist uus sõidujagamisplatvorm HOPE, mille taga on Eesti Ekspressi väitel paarsada Taxifys pettunud juhti.
HOPE takso kliendirakendus
  • HOPE takso kliendirakendus
  • Foto: Kuvatõmmis
Veebilehel hope.taxi tutvustatakse uut sõidujagamisplatvormi kui kliendile mõistliku ja stabiilse hinnaga teenust ning juhtidele konkurentsitult madalamaid vahendustasusid Tallinnas.
„Meie eesmärgiks on pakkuda kvaliteetset teenust kliendile rakendades läbipaistvat hinnapoliitikat. See tähendab, et tellides oma sõidu HOPE äpi vahendusel võib klient olla kindel, et talle saabub järgi puhas ja korralik auto mille juht valdab heal tasemel riigikeelt,“ seisab kodulehel, kus lisatakse, et ettevõtmine panustab läbipaistvale hinnapoliitikale, et ükski klient ei peaks muretsema, et sama sõit erineval kellaajal maksab oluliselt rohkem.
Sõidu tellimisel HOPE äpi kaudu on võimalik sõit kellaajaliselt ette tellida.  Äpp on saadaval nii Android kui iOS süsteemiga seadmetele.
Kõikidele HOPE süsteemis sõitvatele autodele on samad nõuded: auto vanus kuni 10 aastat, sõiduk mis osutab teenust, peab olema tehniliselt väga heas korras, puhas ning omama vastavaid dokumente.
Samuti peavad taksoteenust osutavad juhid omama vähemalt 2 aastast juhikogemust ning head riigikeele oskust. Juhil peab olema kehtiv teenindajakaardi number.
Eesti Ekspressi teatel on uue teenuse taga paarsada Taxifys pettunud juhti. „Hope on sellest nädalast AppStore’ist ja Google Playst alla laetav ning seda kasutab juba üle 50 juhi. Hope võtab juhtidelt poole vähem vahendustasu - 9,9 protsenti sõidu maksumusest - millest omakorda 2 protsendipunkti suunatakse firma poolt automaatselt heategevusse. Ülejäänust kaetakse äpi arenduskulud ja kasum. Uue äpi tõi turule osaühing Private Driver, mille omanikud on Robin Ilvik ja Mary-Liis Narits,“ kirjutab Eesti Ekspress.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Enimloetud

1
Uudised
  • 09.05.25, 13:21
Topauto avas Tartus Lõuna-Eesti esimese CUPRA Garage müügisalongi
2
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
3
Uudised
  • 21.04.25, 12:01
Saadaval on 4,7 miljonit eurot, autovedajaid jätab see aga külmaks
Seitsme kuuga on välja antud alla veerandi kogusummast, mistõttu toetust pikendati taas ja laiendati ka taotlejate ringi
4
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
5
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
6
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte

Hetkel kuum

Ühes Taani kontrollpunktis väljastati kuu ajaga 647 trahvi sõidukitele, mis olid vastavalt registritele sel ajal hoopis teises kohas.
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
Viimane aasta on olnud Clevonile keeruline, kuid uue omaniku käe alla loodetakse Viljandist pärit tehnoloogiale saada tuul tiibadesse.
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
DSV on nüüd märgatavalt teistsugune firma võrreldes sellega, mis viimase kahekümne aasta jooksul kiirelt kasvas, leiab Ti analüütik Thomas Cullen.
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
Kõrgeima keskmise brutopalgaga ettevõte oli mulluse ekspediitorfirmade TOPi kolmanda koha omanik Eesti Chem OÜ.
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
Elektriliste veokite turg hakkab Euroopas arenema ning “tänu” Scania probleemidele on Volvo Trucks saanud heisata täispurjed.
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
Arendada ja ehitada ikka saab. Kes küll võiksid olla üürnikud?
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.
Parima palgamaksja peamine tegevusala on puidu transport.
TOP
  • 04.04.25, 14:39
Autovedajate palga TOP 50: esmakordselt ajaloos ühes ettevõttes palk üle 4000 euro kuus
Reaalajas olevad andmed hoiavad tootmise ja logistika liikumises.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele