Volkswageni petuseadmetega diiselmootorite skandaal on jõudnud ka kontserni tippudeni, nüüd kahtlustab Saksa prokuratuur skeemile kaasa aitamises ka Volkswageni luksusmargi Audi tegevjuhti Rupert Stadlerit, kirjutab Reuters.
Münchenist tuleva teate kohaselt on uurimise all nüüd ühtekokku 20 kahtlusalust ning senised kahtlused andsid alust Stadleri ja veel ühe juhatuse liikme korteri läbiotsimiseks.See aga paneb raskesse olukorda Volkswageni juhtkonna, sest Stadler nimetati alles
aprillis terve kontserni müügidirektoriks.
Ametlikult kahtlustatakse neid pettuses, valereklaamide tegemises ning petutarkvaraga varustatud autode Euroopa turule toomisele kaasaaitamises. Audi esindajad kinnitasid, et teevad võimudega koostööd, Stadleri kommentaari saada ei õnnestunud.Audi teatas alles möödunud kuul, et on avastanud diiselmootori emissioonidega seotud probleeme veel 60 000 sõidukil, tuues uuesti tähelepanu keskpunkti Volkswageni kontserni, mis enam kui kaks aastat heitleb halbade uudistega seoses petutarkvaraga, mis kontsernil võimaldas müüa autosid, mille emissioonid ületasid kordades lubatud piire.Alles märtsis soovitas Audi nõukogu Stadlerit edutada hoolimata asjaolust, et võimud olid korraldanud samas asjas läbiotsimise Audi peakorteris.
Autor: Äripaev
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.