• 04.06.18, 12:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Keskerakond: tee-ehituseks ei tohi karta laenu võtta

Laupäeval kogunenud Keskerakonna volikogu rõhutas, et Eestis tuleb lähiaastate jooksul valmis ehitada neljarealine maantee nii Tallinna-Tartu, Tallinna-Narva kui ka Tallinna-Pärnu vahel, ning et eesmärgi saavutamiseks ei tohi karta ka laenu võtmist.
Tallinna-Tartu maantee ökodukt
  • Tallinna-Tartu maantee ökodukt
  • Foto: Erik Prozes
Majandus- ja taristuminister Kadri Simsoni nõunik Peeter Kadarik tõi välja, et riikliku taristu areng kannab mitut lisandväärtust: elavdab majandust, linnade aeg-ruumiline vahemaa väheneb ning liiklusohutus suureneb.
Seega on laenuraha toel põhimaanteede neljarajaliseks ehitamine kasulik otsus nii lühi- kui ka pikaajalises perspektiivis, leiavad keskerakondlased.
Volikogu kiitis valitsuskoalitsiooni otsust teha 135 miljoni euro suurune taristuinvesteeringute programm, millega panustatakse sel ning järgmisel kahel aastal hulk raha meie põhimaanteede ning rongiliikluse arendamisse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Näiteks Tallinna-Pärnu suunalise Via Baltica maantee ehituseks on tulevatel aastatel eraldatud 44 miljonit lisaeurot. Lisaks nähakse ette Tallinna-Narva maanteel oleva ohtliku Aaspere-Haljala teelõigu 2+2 kujule viimine, mille jaoks eraldati 15 miljonit eurot," tõi Kadarik välja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele