Majandus- ja taristuminister Kadri Simsoni nõunik Peeter Kadarik tõi välja, et riikliku taristu areng kannab mitut lisandväärtust: elavdab majandust, linnade aeg-ruumiline vahemaa väheneb ning liiklusohutus suureneb.
Seega on laenuraha toel põhimaanteede neljarajaliseks ehitamine kasulik otsus nii lühi- kui ka pikaajalises perspektiivis, leiavad keskerakondlased.
Volikogu kiitis valitsuskoalitsiooni otsust teha 135 miljoni euro suurune taristuinvesteeringute programm, millega panustatakse sel ning järgmisel kahel aastal hulk raha meie põhimaanteede ning rongiliikluse arendamisse.
"Näiteks Tallinna-Pärnu suunalise Via Baltica maantee ehituseks on tulevatel aastatel eraldatud 44 miljonit lisaeurot. Lisaks nähakse ette Tallinna-Narva maanteel oleva ohtliku Aaspere-Haljala teelõigu 2+2 kujule viimine, mille jaoks eraldati 15 miljonit eurot," tõi Kadarik välja.