• 19.02.18, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedu teemaksu saab 20. veebruarist tasuda elektroonselt

Jaanuari lõpus jõustus Leedu Transpordiministeeriumi määrus, mille alusel võetakse kasutusele veokite teemaksu maksmise elektrooniline vignette, mida saab hakata ostma alates homsest, 20. veebruarist.
Lextrans OÜ veokid
  • Lextrans OÜ veokid
  • Foto: Raul Mee
Elektroonilise vignette ostmisel tõestatakse teemaksu maksmise Riiklikus Informatsioonisüsteemis elektroonilise kirje abil. Elektroonilises kirjes säilib informatsioon maksmise kellaaja, vignette`i kehtivusaja, kategooria ja sõiduki registreerimisnumbri kohta.
Elektroonilise vignette`i maksumus ja kehtivusaeg on võrdne pabervignette`i omaga, teatab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA). või https://roadtoll.lt lehelt. Mõlemad lehed hakkavad toimima 20.02.2018.
Elektroonilist vignette saab osta https://keliumokestis.lt

Artikkel jätkub pärast reklaami

Elektroonilise vignette`i süsteem võimaldab autojuhil endal otsustada teemaksu kehtivuse alguse ning autojuhid ei pea enam tegema eraldi peatust tanklates, et osta pabervignette. Samuti ei panda elektroonilise vignette puhul kleepsu sõiduki esiklaasile, sest kontroll hakkab toimuma sõiduki registrinumbri info skaneerimisel.
Samaaegselt jääb kehtima ka pabervariant, mida saab endiselt osta juba kasutusel olevatest müügikohtadest.
Lähemat inbfot saab: www.cargonews.lt

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele