• 14.02.18, 15:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti on muutumas kaubikuparadiisiks

Teatavasti näeb aasta algusest kehtima hakanud uus sõiduautode erisoodustuse kord ette, et tööandja omandis või valduses oleva sõiduauto ettevõtlusega mitteseotud tegevuseks kasutamise võimaldamine maksustatakse erisoodustusena.
N1 kategoorianat müüakse ka Škoda Octaviat jt sõiduautosid.
  • N1 kategoorianat müüakse ka Škoda Octaviat jt sõiduautosid.
  • Foto: Raul Mee
Vandeadvokaat Marko Saag ATTELA Advokaadibu?roost rääkis täna toimunud Fleet Mobility EXEX foorumil, kuidas mõjutavad seadusemuudatused ettevõtete autoparke 2018. aastal, kirjutab Postimees.
"Kuna kW põhine maksukohustus tekib vaid sõiduautodele, on paljud ettevõtjad vaatamas oma autoparki üle ning neile, kellel on vajadus teha üksikuid erasõite, antakse autod, mis ei ole sõiduauto kategooriasse kuuluvad," sõnas Saag.
Selliste autode puhul jätkub vana kord ning võimalik on erisoodustusena maksustada igat kilomeetrit eraldi, maksustades selle kilomeetri turuväärtust. Samuti vähendab mittesõiduautode puhul isiklike sõitude hüvitamine erisoodustuse väärtust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt Postimehest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele