Teatavasti näeb aasta algusest kehtima hakanud uus sõiduautode erisoodustuse kord ette, et tööandja omandis või valduses oleva sõiduauto ettevõtlusega mitteseotud tegevuseks kasutamise võimaldamine maksustatakse erisoodustusena.

- N1 kategoorianat müüakse ka Škoda Octaviat jt sõiduautosid.
- Foto: Raul Mee
Vandeadvokaat Marko Saag ATTELA Advokaadibu?roost rääkis täna toimunud Fleet Mobility EXEX foorumil, kuidas mõjutavad seadusemuudatused ettevõtete autoparke 2018. aastal, kirjutab
Postimees.
"Kuna kW põhine maksukohustus tekib vaid sõiduautodele, on paljud ettevõtjad vaatamas oma autoparki üle ning neile, kellel on vajadus teha üksikuid erasõite, antakse autod, mis ei ole sõiduauto kategooriasse kuuluvad," sõnas Saag.
Selliste autode puhul jätkub vana kord ning võimalik on erisoodustusena maksustada igat kilomeetrit eraldi, maksustades selle kilomeetri turuväärtust. Samuti vähendab mittesõiduautode puhul isiklike sõitude hüvitamine erisoodustuse väärtust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.