Kaitsepolitseiamet pidas reedel kinni Eesti Raudtee juhatuse liikme, keda kahtlustatakse altkäemaksu võtmises, kirjutas ERR.
ERRile teadaolevalt on kinni peetud
Eesti Raudtee liiklusdirektor Sergei Fedorenko, kes on ses ametis olnud selle sajandi algusest.
Samuti on kinni peetud altkäemaksu andmises kahtlustatav ettevõtja ning kaks altkäemaksu andmisele kaasa aidanud isikut.
"Aktuaalsele kaamerale" selgitusi jaganud ekspert ütles, et liiklusdirektor on see, kes korraldab liiklusvoogusid raudteel ja kellel on näiteks võimalus anda mõnele rongikoosseisule eeliseid, samuti rakendada trahve.
Eesti Raudtee nõukogu liige Enn Veskimägi ütles
Õhtulehele, et kuulis altkäemaksu võtmise kahtlustustest Sergei Fedorenko suhtes alles uudistest. "Rohkem ma ei oska mingeid kommentaare anda, sest olen alles mõned kuud nõukogus olnud ja kõikidesse teemadesse ei ole veel süvenenud," sõnas ta.
Veskimägi sõnul on tema vastutusalaks on kaubaveod, kulud ja eelarve ning neid teemasid on ka nõukogus arutatud, Fedorenko vastutas liikluse eest. "Aga otseselt liikluse teemat ei ole meil päevakorras olnud," lisas ta.
Terminalioperaator Vopak E.O.S. teatas täna hommikul, et ettevõtte ja selle tütarfirma E.R.S. bürooruumides viibisid eile kaitsepolitsei ametnikud, kes tutvusid E.R.S.-i tegevust puudutava dokumentatsiooniga. Kahtlustusi ei ole nende ettevõtete suhtes esitatud, taeas Vopak E.O.S. „Mõlemad ettevõtted teevad ametkondadega koostööd ja hetkel ei ole võimalik toimunu kohta rohkem kommentaare anda.“
Autor: Äripaev
Seotud lood
AS Eesti Raudtee ja ERAÜ kirjutasid eile, 20. detsembri õhtul alla 2018. aasta kollektiivlepingule, mis lubab järgnevaks aastaks palgatõusu ning töötingimuste paranemist.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.