• 22.09.17, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ELi transpordiministrid soovivad suurprojektidele investeerimiskindlust

20. - 21. septembril Kultuurikatlas kohtunud Euroopa Liidu transpordiministrid kinnitasid, et suurte taristuinvesteeringute elluviimiseks on vaja tagada investeeringute jätkumise kindlus samamoodi, nagu praegusel, 2014 - 2020 perioodil.
Kadri Simson ja Violeta Bulc pressikonverentsil
  • Kadri Simson ja Violeta Bulc pressikonverentsil Foto: Aron Urb (EU2017EE)
„Praegu on riikidel võimalik kasutada Euroopa Ühendamise Rahastu (CEF) tuge ja see rahastusinstrument on end õigustanud. Sarnast rahastusinstrumenti vajame ka tulevikus, et tagada kindlus pikaajalistele suurprojektidele. Tulevikuinvesteeringute tegemiseks on vajalik stabiilsus, et üleeuroopalise transpordivõrgustiku (TEN-T) põhivõrk 2030. aastaks välja ehitada,“ sõnas majandus- ja taristuminister Kadri Simson pressiteates.
„Kohtumine transpordiministritega kinnitas, et kõik liikmesriigid soovivad CEF-i sarnast rahastusinstrumenti ka tulevikus kasutada. 2017. aastaks transpordisektorisse investeeritud 22,4 miljardit eurot on toonud kaasa kokku 46,7 miljardit eurot ka muude sektorite investeeringute arvelt. 2030. aastaks on TEN-T põhivõrgu välja ehitamiseks teha veel 750 miljardi euro ulatuses investeeringuid, koos üldvõrgustiku projektidega 1,5 triljoni ulatuses,“ iseloomustas Euroopa Komisjoni transpordivolinik Violeta Bulc Euroopa transpordisektori investeeringuvajadusi.Ühtlasi kinnitas volinik, et Euroopa Komisjoni tugi käimasolevatele raudteeprojektidele, sealhulgas Rail Balticule, on jätkuv. „Praeguses rahastusperioodis muudatusi ei tehta,“ kinnitas volinik Bulc.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 11:27
Autoliising on minevik: kuidas saada ettevõtte autokulud kontrolli alla
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele