BLRT Grupi tellimusel ehitatud vedurlaev Agar asus täna Vene-Balti Sadamas oma kohustusi täitma. Uus 25,4 meetri pikkune ja 8,8 meetri laiune pukser läks maksma enam kui 5 miljonit eurot.
Viimastel aastatel investeerib BLRT Grupp oma Vene-Balti sadama taristusse märkimisväärseid summasid, mis võimaldab remontida ja teenindada kuni 200 meetri pikkuseid ja 11-meetrise süvisega suurlaevu.
”Lähiaastatel kavatseb ettevõte paigaldada Tallinnas asuvasse laevaremonditehasesse veel ühe suure ujuvdoki. Kõik see eeldab, et sadama käsutuses oleks moodne vedurlaev, mida võiks aluste pukseerimise, eskortimise ja manööverdamisel abistamise kõrval kasutada ka laevatulekahjude kustutamisel, õli- ja naftareostuste likvideerimisel, päästeoperatsioonidel ning muul otstarbel. Taolise puksiiri olemasolu suurendab ka teiste sadamas tegutsevate kontserni ettevõtete, nagu Tallinn Shipyard, BLRT Refonda Baltic, Marketex Offshore Constructions ja BLRT Transiit, arenguvõimalusi,“ selgitas BLRT Grupi kommunikatsioonidirektor Karina Kond pressiteates.
Vedurlaev Agar valmis Venemaa laevaehitustehases Pella.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.