BLRT Grupi tellimusel ehitatud vedurlaev Agar asus täna Vene-Balti Sadamas oma kohustusi täitma. Uus 25,4 meetri pikkune ja 8,8 meetri laiune pukser läks maksma enam kui 5 miljonit eurot.
Viimastel aastatel investeerib BLRT Grupp oma Vene-Balti sadama taristusse märkimisväärseid summasid, mis võimaldab remontida ja teenindada kuni 200 meetri pikkuseid ja 11-meetrise süvisega suurlaevu.
”Lähiaastatel kavatseb ettevõte paigaldada Tallinnas asuvasse laevaremonditehasesse veel ühe suure ujuvdoki. Kõik see eeldab, et sadama käsutuses oleks moodne vedurlaev, mida võiks aluste pukseerimise, eskortimise ja manööverdamisel abistamise kõrval kasutada ka laevatulekahjude kustutamisel, õli- ja naftareostuste likvideerimisel, päästeoperatsioonidel ning muul otstarbel. Taolise puksiiri olemasolu suurendab ka teiste sadamas tegutsevate kontserni ettevõtete, nagu Tallinn Shipyard, BLRT Refonda Baltic, Marketex Offshore Constructions ja BLRT Transiit, arenguvõimalusi,“ selgitas BLRT Grupi kommunikatsioonidirektor Karina Kond pressiteates.
Vedurlaev Agar valmis Venemaa laevaehitustehases Pella.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.