17. juuli 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

8 peamist viga tarbesõidukite tehnoseisundis

Nii busside kui veokite tehnoseisundi üks peamisi vigu on nõuetele mittevastavad rehvid.
Foto: Erik Prozes
Maanteeamet teeb liiklusohutuse tagamiseks koostööd politsei, tööinspektsiooni ja maksu- ja tolliametiga. Maanteeameti roll on tagada, et liikluses osaleksid korras autod. Seda tehakse läbi tehnoülevaatuse korraldamise ja praktilise järelevalve teekontrollis.

Koostöö ametite vahel algas 2013. aastal, kui peadirektorid allkirjastasid ühiste kavatsuste protokolli, mis sätestas tegevused: sõidukite tehnoseisundi jälgimine teel, juhtide sõidu- ja puhkeaja režiimist kinnipidamise, koormakinnituste ja kaalu kontroll, töölepingute ja kutsetunnistuste olemasolu kontroll. Järelevalvet teostatakse ka riiklike maksude tasumise ja muude rahaliste kohustuste täitmise üle.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077