• 17.07.17, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

8 peamist viga tarbesõidukite tehnoseisundis

Maanteeamet teeb liiklusohutuse tagamiseks koostööd politsei, tööinspektsiooni ja maksu- ja tolliametiga. Maanteeameti roll on tagada, et liikluses osaleksid korras autod. Seda tehakse läbi tehnoülevaatuse korraldamise ja praktilise järelevalve teekontrollis.
Nii busside kui veokite tehnoseisundi üks peamisi vigu on nõuetele mittevastavad rehvid.
  • Nii busside kui veokite tehnoseisundi üks peamisi vigu on nõuetele mittevastavad rehvid.
  • Foto: Erik Prozes
Koostöö ametite vahel algas 2013. aastal, kui peadirektorid allkirjastasid ühiste kavatsuste protokolli, mis sätestas tegevused: sõidukite tehnoseisundi jälgimine teel, juhtide sõidu- ja puhkeaja režiimist kinnipidamise, koormakinnituste ja kaalu kontroll, töölepingute ja kutsetunnistuste olemasolu kontroll. Järelevalvet teostatakse ka riiklike maksude tasumise ja muude rahaliste kohustuste täitmise üle.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele