Eesti uute tarbesõidukite turg tegi augustis suure hüppe kasvades eelmise aasta augustiga võrreldes 41,3%. Uute sõiduautode turg kasvas sealjuures 20,1%.

- Veokite segmendis oli augustis müüduimaks margiks Scania 19 veokiga.
- Foto: Eiko Kink
Tarbesõidukite turg kasvas aga koguni 41,3% võrra ja kokku müüdi augustis 438 uut tarbesõidukit, teatas AMTEL.
Kaheksa kuu kokkuvõttes on Eestis müüdud 3479 uut tarbesõidukit, mis ületab mulluse numbri 13,7% võrra. Automarkidest oli tarbesõidukite müügis edukaim Peugeot 101 sõidukiga. Järgmised kohad kuulusid Citroenile ja Renault’le vastavalt 68 ja 61 müüdud tarbesõidukiga. Samad kolm marki moodustavad edetabeli esikolmiku ka kaheksa kuu kokkuvõttes. Veokite segmendis oli augustis müüduimaks margiks Scania 19 veokiga.
Augustis müüdi Eestis 1831 uut sõiduautot, mis ületas mulluse numbri 307 auto võrra. Kokku on tänavu kaheksa kuuga müüdud Eestis 15509 uut sõiduautot ehk 12% võrra rohkem kui möödunud aastal samal perioodil.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Segmentidest on jätkuvalt kõige populaarsem väiksemad keskklassi autod, mis moodustasid kogu automüügist 27,3%. Teiseks enim müüdid keskautosid (15,1%) ning müügiedu saatis augustis ka keskmiseid (14,8%) ja väiksemaid (12,6%) maastureid. Eksporti läks augustis 76 uut sõiduautot. Toyota püsib jätkuvalt tipus automarkide edetabelis ja augustis müüdi Toyota sõiduautosid 317 tükki. Järgnesid Škoda 159 ja Volkswagen 130 müüdud sõiduautoga. Samad margid moodustavad edetabeli esikolmiku ka kaheksa kuu kokkuvõttes. Toyota mudelid vallutasid kaks esimest kohta ka mudelite edetabelis – populaarseim oli Toyota Auris 81 ja Toyota Avensis 68 müüdud autoga. Järgnesid Škoda Octavia 58 ja Volkswagen Passat 51 autoga. Kaheksa kuu kokkuvõttes on aga Eesti müüduimaks mudeliks Škoda Octavia 757 autoga.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.