Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uuring selgitas maailmas eelistatuimad kullerfirmad
Enam kui 9000 osalejaga uuring selgitas klienditeenindusest lähtuvalt maailmas eelistatuimad globaalsed kullerfirmad.
Klientide rahulolu DHLiga on kõrge.
Foto: Raul Mee
Uuringus oli 9443 osalejat 52 riigist. Uuring võttis vaatluse alla globaalselt kullerteenuseid pakkuvate DHLi, UPSi, FedExi ja TNT kliendikesksuse. 90% küsitletutest oli kogemus mitme vedajaga.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.