• 14.10.15, 11:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas vedaja mure on puugid?

Artikli „Vedajate suurim mure on tühjalt sõitvad autod“ foorumis on puhkenud arutelu, kas vedaja suurimaks mureks on puugid ehk hindu alla tampivad vahendajad. Avalda ka oma arvamust.
Kas vedaja mure on puugid?
  • Foto: Raul Mee
Autovedajad on aeg-ajalt kurtnud veoturul tingimusi kujundavate ekspedeerijate diktaadi üle. Artikli foorumis on teema taas tõstatatud nimetades vedajate suurimaks mureks hindasid alla tampivaid vahendajaid ehk puuke. On ka mitmeid vastuseid, mis soovitavad vedajal ise müügitööga tegeleda ja kasvada ekspedeerijaks. Avalda ka oma arvamust, kes kujundavad veoturgu ja kas nende tegevus on taunitav või vajalik veoturu edukaks toimimiseks. Arutatakse ka selle üle, kas vedajal on abi koormaid vahendavatest veoportaalidest. Loe foorumit SIIT.
Vastata saab ka temaatilisele veebiküsitlusele. Anna oma hääl SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele