• 14.10.15, 11:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas vedaja mure on puugid?

Artikli „Vedajate suurim mure on tühjalt sõitvad autod“ foorumis on puhkenud arutelu, kas vedaja suurimaks mureks on puugid ehk hindu alla tampivad vahendajad. Avalda ka oma arvamust.
Kas vedaja mure on puugid?
  • Foto: Raul Mee
Autovedajad on aeg-ajalt kurtnud veoturul tingimusi kujundavate ekspedeerijate diktaadi üle. Artikli foorumis on teema taas tõstatatud nimetades vedajate suurimaks mureks hindasid alla tampivaid vahendajaid ehk puuke. On ka mitmeid vastuseid, mis soovitavad vedajal ise müügitööga tegeleda ja kasvada ekspedeerijaks. Avalda ka oma arvamust, kes kujundavad veoturgu ja kas nende tegevus on taunitav või vajalik veoturu edukaks toimimiseks. Arutatakse ka selle üle, kas vedajal on abi koormaid vahendavatest veoportaalidest. Loe foorumit SIIT.
Vastata saab ka temaatilisele veebiküsitlusele. Anna oma hääl SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele