Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ryanairi aktsia tõusis ligi 10%
Euroopa suurim odavlennufirma Ryanair Holdings Plc müüs suvel hulga pileteid, mille hinnad olid oodatust kõrgemad. Seetõttu tõsteti ka terve aasta kasumiprognoosi, mis pani aktsia tõusma.
Ryanairi aktsia tegi pärast uudise avalikustamist 10 kuu suurima tõusu. Ettevõte tõstis selle aasta kasumiprognoosi 25 protsendi võrra 1,175-1,225 miljardi euroni. Eelmine eesmärk oli 940-970 miljonit eurot. Samuti suurendati ühe protsendi võrra oodatavat reisijate hulka. Selle aasta jooksul on Ryanairi aktsia kallinenud juba 51 protsenti.
Ryanair on viimasel ajal laiendanud klientuuri sihtrühma. Selleks on pakutud nõudlikumatele klientidele erinevaid lisateenuseid. See on odavlennufirmaga lendama meelitanud ka mugavamat lendu nõudvaid äriinimesi ja perekondi. Lisaks sellele on müüki elavdanud Briti naela tugevnemine ja Suurbritannia erakordselt vihmane august. See sundis inimesi oma puhkusi veetma teistes riikides, ütles Ryanairi tegevjuht Neil Sorahan.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.