• 24.08.15, 14:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maanteeamet vaatab üle teede kiiruspiirangud

Maanteeameti liiklusohutuse strateegialoome juht Alo Kirsimäe küsib: kas Haanja kuppelmaastikul peaks saama sõita sama piirkiirusega nagu sirgel Tallinna-Tartu maanteel?
"Enamasti ei sõltu suurim lubatud kiirus tee tegelikust geomeetriast, liiklus-, ilma- ja nähtavustingimustest, teekatte seisundist. Nii on tavapäraselt suurim lubatud sõidukiirus 90 km/h neljarajalisel I klassi maanteel, aga ka kruuskattega üherajalisel kõrvalteel, seda nii halva nähtavuse kui ka parimate liiklemistingimuste korral," ütles maanteeameti liiklusohutuse strateegialoome juht Alo Kirsimäe Eesti Päevalehele.
Kirsimäe sõnul on see viinud olukorrani, kus paljud liiklejad ei taju sõidukiiruse piiramise tagamaid ja argumente ning ületavad seda ka siis, kui see toob kaasa järsult suurenenud riski.
"Kiirust hakatakse vähendama seal, kus tee ei võimalda kiiremalt sõites ohutult punktist A punkti B jõuda," lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele