• 17.07.15, 12:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Norra lennufirma kahekordistas kasumi

Norra lennufirma Norwegian Air Shuttle ASA teatas, et reisijate arvu kasv ning madalamad kütusekulud aitasid teise kvartali kasumit enam kui kahekordistada.
Lennufirma teise kvartali puhaskasum oli 325 miljonit Norra krooni (36,3 mln eurot), võrreldes aasta tagasi samal ajal teenitud 128 miljoni Norra krooniiga. FactSeti poolt küsitletud analüütikud ootasid puhaskasumiks 303 miljonit Norra krooni, kirjutas Wall Street Journal.
Reisijate arvu poolest Euroopa suuruselt kolmas odavlennufirma teatas, et teise kvartali käive suurenes 5,04 miljardilt kroonilt 5,86 miljardi kroonini (655 mln euroni). Teises kvartalis reisis Norwegianiga 7 miljonit reisijat, mis on 9% rohkem kui eelmine aasta samal ajal.
Tegevuskasum suurenes teises kvartalis 520,5 miljoni Norra kroonini (58 mln euroni), võrreldes 85 miljoni kroonise tegevuskahjumiga aasta tagasi.
Lennufirma teise kvartali puhaskasum oli 325 miljonit Norra krooni (36,3 mln eurot), võrreldes aasta tagasi samal ajal teenitud 128 miljoni Norra krooni suuruse kasumiga. FactSeti poolt küsitletud analüütikud ootasid puhaskasumiks 303 miljonit Norra krooni, kirjutas Wall Street Journal.
Reisijate arvu poolest Euroopa suuruselt kolmas odavlennufirma teatas, et teise kvartali käive suurenes 5,04 miljardilt kroonilt 5,86 miljardi kroonini (655 mln euroni). Teises kvartalis reisis Norwegianiga 7 miljonit reisijat, mis on 9% rohkem kui eelmine aasta samal ajal.
Tegevuskasum suurenes teises kvartalis 520,5 miljoni Norra kroonini (58 mln euroni), võrreldes 85 miljoni kroonise tegevuskahjumiga aasta tagasi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele