Märtsoo hinnangul piisaks ka suurematesse ladudesse ca neljast aluste automaadist, kuid siiani ei ole ta veel kohanud, et Eestis neid kuskil kasutataks. Aluste automaadi hind on suurusjärgus 7000 eurot.
Kulleritel on tihti autol ka kaupa, mis on paigutatud kaubaalusele. Kliendi juurde jõudes on keeruline probleem, kuidas alust kaubaga autost maha laadida. Olemas on tõstuk, mille saab kaubikuga kaasa võtta ja millega on aluse autost mahalaadimine tehtud väga lihtsaks.
Tõstuki vastu tundis elavat huvi logistikauudistega messile tulnud Nordexpressi esindajad. Rando Kruuse Nordexpressist ütles, et nad teevad Cargobussile kullervedusid ja seal esineb aeg-ajalt ka alustel kaupa. „Väga oluline vidin,“ leidis Kruuse kaasavõetava tõstuki kohta ning palus tõstuki müüjal pakkumine saata.
Selliste tõstukite hind on suurusjärgus 2500 eurot. Tõstukite müügifirma esindaja ütles, et paar sellist tõstukit on ka juba Eestisse müüdud.
Praegu veel kallis, kuid kiirelt odavamaks muutuvad on vesinikakuga töötavad tõstukid. Aku asemel on tõstukil elektrijaam, mis toodab elektrit vesinikust. Jaamad on samasuured, kui elektritõstukil kasutatavad akud, ehk siis on võimalik juba olemasoleval tõstukil asendada aku vesiniku kasutava elektrijaamaga. Märtsoo on sellise jaama kasutamise eeliseks, et puudub elektritõstukitele tavapärane laadimisaeg. Vesinikjaamade müüja kinnitusel võtab jaama tankimine vesinikuga aega 3 minutit. Seejärel saab tõstukiga umbes ühe vahetuse jagu töötada.