PZU Kindlustuse (PZU) liikluskahjude statistika näitab, et lõviosa kahjudest tekib parkimisel ning tagant otsasõitmisel.
Eelmisel aastal PZUs registreeritud ligi 4500 liikluskindlustuse kahjust tekitasid parkimismanöövrid ligikaudu 1550, tagant otsasõidud ligi 1000 ning kokkupõrked ristmikel ligi 450 kahju. Varem RSA Kindlustusena tegutsenud ettevõtte liikluskindlustuskahjude statistika 2013. aastast näitab, et 3400 kahjust oli 1050 seotud tagurdamise ehk peamiselt parkimisega ning tagant otsasõite oli ligi 850, teatas ettevõte.
„Kui parkimisel tekkivad kahjud on peamiselt materiaalsed, siis tagant otsasõitudega kaasneb suur inimvigastuse oht. Juhtide suurem ettenägelikkus ning liikluspildi lugemine aitaks enamlevinud intsidente vältida. Liikluses tuleb alati eelnevalt veenduda manöövri ohutuses ning vältida mõttetut kiirustamist,“ ütles PZU Kindlustuse sõidukikahjude grupi juht Jaanus Tanne. Parkimisega seotud manöövrid on ka kaskokahjude sagedaseks põhjuseks: kahel viimasel aastal ettevõttes fikseeritud ligikaudu 10 700 kaskosõidukite õnnetusjuhtumist oli üle 1500 seotud parkimisega ning ligi 1400 tagurdamise või manööverdamisega.
Seotud lood
Salva Kindlustus registreeris aprillis ligi 700 kahjujuhtumit ning maksis klientidele kahjuhüvitisi ligi 739 300 eurot, millest suurima osakaalu moodustasid kasko- ja varakindlustuse kahjud.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.