Leedu Raudtee uurib turul saadaolevaid elektrivedureid ning konsulteerib tootjatega, kirjutas Baltic Course.
Kaubatranspordi direktoraadi veeremiosakonna asedirektori Albertas Bajorinase sõnul otsitakse standartset toodet, mis vastaks nende nõuetele ning vajaksid vähest ümber ehitamiseks Leedu raudtee tarbeks. Nimetatud tingimused aitavad hoida kokku nii soetusmaksumuselt kui hilisematelt hoolduskuludelt.
Siemens ja Škoda on oma tooteid juba tutvustanud, kohtumised on planeeritud veel tootjatega Prantsusmaalt ja Poolast. Siemens tegi lisaks tootetutvustusele ettepaneku võimalikuks koostööks, kus tootmine toimuks Vilniuse Veduriremondi Depoos.
Möödunud aasta lõpus alustas Leedu raudtee elektrifitseerimist Vilniusest Valgevene piirini. See on esimene osa Kena-Klaipeda raudteelõigu elektrifitseerimisest. 2016. aastaks ühendab Vilniust ja Minski täies ulatuses elektriraudtee.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.