Ülejärgmisel aastal algava Tasku keskuse ehitustööde käigus laieneb kaks korda suuremaks ka praegune Tartu bussijaam.
Tasku keskuse üks suuremaid rentnikke on bussijaam. Käesoleva aasta kevadel korraldasid Tartu bussijaama kasutavad bussifirmad, Tartu linnavalitsus ning Tasku keskuse arendaja busside sõidutesti. Testisõidu tulemusel otsustas Tasku keskuse arendaja teha muudatuse projekti ning kavandada seni 4m ja 4,5m laiuste peatuskohtade asemel kõik võrdselt 4,2 m laiused. Kokku tuleb uude bussijaama 12 peatuskohta.
Nii Sebe, Tarbusi kui Lux Expressi esindajate hinnangul on tulevased lahendused sobilikud ning busside sisse- ja väljasõidu alade mõõdud piisavad tagamaks busside ohutut liiklemist.
“Tartu saab Eesti esinduslikuma bussijaama ning Tasku muutub suurimaks kaubanduskeskuseks südalinnas, lisaks on plaanis kasvatada ka restoranide ja kinode ala,” märkis Tasku keskuse juhataja Eveli Opmann. Ühe parima lahendusena tõi Opmann esile busside väljumise viimise katuse alla ning lisas, et bussijaama ala on nüüd turvalisem, jalakäijate ja ratturite huvid eelistatud ja Soola tänavafront aktiivsem.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tasku keskust arendav AS Estiko investeerib keskuse laiendamisse 25 miljonit eurot.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.