Ülejärgmisel aastal algava Tasku keskuse ehitustööde käigus laieneb kaks korda suuremaks ka praegune Tartu bussijaam.
Tasku keskuse üks suuremaid rentnikke on bussijaam. Käesoleva aasta kevadel korraldasid Tartu bussijaama kasutavad bussifirmad, Tartu linnavalitsus ning Tasku keskuse arendaja busside sõidutesti. Testisõidu tulemusel otsustas Tasku keskuse arendaja teha muudatuse projekti ning kavandada seni 4m ja 4,5m laiuste peatuskohtade asemel kõik võrdselt 4,2 m laiused. Kokku tuleb uude bussijaama 12 peatuskohta.
Nii Sebe, Tarbusi kui Lux Expressi esindajate hinnangul on tulevased lahendused sobilikud ning busside sisse- ja väljasõidu alade mõõdud piisavad tagamaks busside ohutut liiklemist.
“Tartu saab Eesti esinduslikuma bussijaama ning Tasku muutub suurimaks kaubanduskeskuseks südalinnas, lisaks on plaanis kasvatada ka restoranide ja kinode ala,” märkis Tasku keskuse juhataja Eveli Opmann. Ühe parima lahendusena tõi Opmann esile busside väljumise viimise katuse alla ning lisas, et bussijaama ala on nüüd turvalisem, jalakäijate ja ratturite huvid eelistatud ja Soola tänavafront aktiivsem.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tasku keskust arendav AS Estiko investeerib keskuse laiendamisse 25 miljonit eurot.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.