Ülejärgmisel aastal algava Tasku keskuse ehitustööde käigus laieneb kaks korda suuremaks ka praegune Tartu bussijaam.
Tasku keskuse üks suuremaid rentnikke on bussijaam. Käesoleva aasta kevadel korraldasid Tartu bussijaama kasutavad bussifirmad, Tartu linnavalitsus ning Tasku keskuse arendaja busside sõidutesti. Testisõidu tulemusel otsustas Tasku keskuse arendaja teha muudatuse projekti ning kavandada seni 4m ja 4,5m laiuste peatuskohtade asemel kõik võrdselt 4,2 m laiused. Kokku tuleb uude bussijaama 12 peatuskohta.
Nii Sebe, Tarbusi kui Lux Expressi esindajate hinnangul on tulevased lahendused sobilikud ning busside sisse- ja väljasõidu alade mõõdud piisavad tagamaks busside ohutut liiklemist.
“Tartu saab Eesti esinduslikuma bussijaama ning Tasku muutub suurimaks kaubanduskeskuseks südalinnas, lisaks on plaanis kasvatada ka restoranide ja kinode ala,” märkis Tasku keskuse juhataja Eveli Opmann. Ühe parima lahendusena tõi Opmann esile busside väljumise viimise katuse alla ning lisas, et bussijaama ala on nüüd turvalisem, jalakäijate ja ratturite huvid eelistatud ja Soola tänavafront aktiivsem.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tasku keskust arendav AS Estiko investeerib keskuse laiendamisse 25 miljonit eurot.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.