• 01.12.14, 12:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Moskva ametnikud arutavad asfaldi asendamist betooniga

Moskva linnavõimud arutavad teekattena asfaltbetooni väljavahetamist betooniga, teatas portaal m24.ru.
Ametnike sõnul on tänapäevane betoon vastupidavam ja asfaldist märksa kauem kestvam, ometi on selle tootmine keerukam ning lisaks on betoonkattega teed mürarikkamad ja tolmusemad.
Portaal vahendab ühe linnaametniku kommentaari, kelle sõnul võimaldab kaasaegne keemiatööstus toota polümeerbetooni, mis kõikuvates ilmastikutingimustes ei praegune ega ole ka libe.
Tee betoonkate on umbes 40 protsenti kallim kui asfalt, kuid selle korrashoid kordades odavam. Asfaltbetoontee pealiskihti tuleks vahetada nelja kuni kaheksa aasta tagant, kapitaalremonti vajab selline tee 15 aasta järel. Tsementbetoontee kestab 25 aastat, on linnaametnikele kinnitanud Venemaa teadlased.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: aripaev. ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele