• 07.11.14, 14:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Idee logistikafirmale: kuidas luua loov töökeskkond

Ameerika logistikafirma Hub Group on kontori sisustamises laiali lammutanud merekonteineri.
Ameerika logistikafirma Hub Groupi peamaja asub tavapärases klaasist büroohoones, milles on boksideks jagatud töökohad. Loovalt temaatiliselt on lähenetud aga kohtumiste ruumile. Kus veel viia logistikafirmas kohtumisi kui mitte merekonteineris.
Maailma suurima konteinerlaevade operaatori Maerski kontoris Sydnys on merekonteiner kesksel kohal nõupidamiste ruumide kujundamisel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Veelgi kaugemale on läinud Ameerikas Californias asuv turundusfirma Via Postal Group, kes võttis kasutusele logistikafirma endise lao. 46 000 ruutjala suurusel pinnal on kümme 20 jalast konteinerit, kus on köök, koosolekuruumid ja kontorid.
Logistikafirma Hub Group peamaja.
5 fotot
  • Logistikafirma Hub Group peamaja.
Turundusfirma Via Postal Group merekonteineritega sisekujundus.
6 fotot
  • Turundusfirma Via Postal Group merekonteineritega sisekujundus.
Maerski kontor Sydneys.
6 fotot
  • Maerski kontor Sydneys.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele