Tarbesõidukite 15protsendiline müügikasv tänavu esimeses kvartalis näitab ettevõtjate usku majandustõusu.
Autode müügi ja teenindusettevõtete Eesti liidu teatel on tarbesõiduki ost investeering tulevikku, ja kui nende müük kulgeb tõusvas joones, on järelikult kaupa, mida vedada, ja teenuseid, mida pakkuda.
Kokku müüdi märtsis 324 tarbesõidukit. Automarkide poolest eelistati enim Citroeni, mida müüdi 60 sõidukit. Järgnesid Peugeot ja Volkswagen, vastavalt 42 ja 36 müüdud tarbesõidukiga. Veoautode segmendis oli 23 müüdud veokiga edukaim Volvo, järgnesid Mercedes-Benz 17 ja Scania 15 autoga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Esimeses kvartalis edukalt kulgenud tarbesõidukite müük jäi aprillis alla nii tänavusele märtsile kui ka eelmise aasta aprillile.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.