• 01.04.14, 14:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn-Laagri rongireisijate arv kasvas aastaga 15 korda

Kui mullu esimeses kvartalis kasutas Tallinn-Laagri rongiliini umbes 15 000 inimest, siis tänavu, tasuta sõidu tingimustes esimese kolme kuuga 225 000.
Elroni kvartalistatistika järgi oli Tallinn-Laagri lõik linnasisestest populaarseim, seal tehti 76% sõitudest ehk üle 225 000. Aasta varem ulatus igakuine rongireisijate arv sel lõigul vaid 5000 inimeseni.
Populaarsuselt teine oli Tallinn-Vesse (14%) ja kolmas Tallinn-Männiku (10%) lõik. Kokku sõitsid Tallinna elanikud esimese kolme kuu jooksul Elroni reisirongidega üle 297 000 korra.
"Kindlasti näitab see muljetavaldav sõitjate arvu kasv, et reisijad on rongid kui mugava ja kiire ühistranspordiviisi omaks võtnud," märkis Elroni juht Andrus Ossip pressiteates.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tema sõnul on reisijate arvu hüppelisel kasvul kaks suuremat põhjust. "Esmalt kindlasti uued rongid, kuid alahinnata ei saa ka Tallinna linnaga sõlmitud lepingut, mille kohaselt on tallinlastele sõidud linna piires Ühiskaardiga tasuta," märkis Ossip.
Eesti Liinirongid AS on kaubamärgi Elron all tegutsev riigile kuuluv ühistranspordiettevõte, mis pakub 1. jaanuarist 2014 uute Stadler FLIRT elektri- ja diiselrongidega reisijaveoteenust kõigil Eesti siseriiklikel rongiliinidel. Elron kasutab 18 elektrirongi ja 16 diiselrongi. Järgneva kahe kuu jooksul lisandub veel neli diiselrongi. Elron plaanib sellel aastal veda 5,2 miljonit reisijat. Ettevõttes on 245 töötajat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele