Legendaarne Tallinna ja Helsingi vahel seilanud MS Georg Ots saadeti möödunud aastal Venemaalt Hiina laevatehasesse remonti, misjärel on aga alus jäänud teadmata kadunuks.
1980. aastal ehitatud MS Georg Ots sõitis Helsingi ja Tallinna vahel 2000. aastani. 2002. aastal müüdi laev Peterburgi, kus ta seilas liinil Peterburg-Baltiisk.
2012. aasta augustis-septembris kasutati laeva APECi kohtumisel Vladivastokis. Aasta lõpus prahiti laev ettevõttele Tekhnomarine LLC. Eelmise aasta lõpus prahiti laev omakorda edasi Hiina laevatranspordifirmale ning laev võttis suuna Vladivastokist Hiina Zhousani sadamalinna. Seal asuv laevatehas on spetsialiseerunud nii laevade remontimisele kui ka lammutamisele, mistõttu Soome sotsiaalmeedias puhkesid spekulatsioonid, et Georg Ots võib minna vanametalliks. Omanikud kinnitasid siiski, et laev läbib laevatehases siiski pelgalt uuenduskuuri.
Nüüd kirjutab Portnews, et laeva ongi viimati nähtud laevatehases ning pärast seda on alus teadmata kadunud. Seetõttu on Primorski asekuberner Aleksandr Los kokku kutsunud koosoleku, et korraldada otsingud MS Georg Otsa leidmiseks. Losi kinnitusel on laeva kadumises süüdiolevate isikute kohta algatatud ka süüasi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Portnews vahendab Primorski asekuberneri sõnu, et õiguskaitseorganid koostöös välismaa kolleegidega üritavad anda endast parimat, et laeva asukoht kindlaks teha. Koostatud on ka taotlus M/S Georg Ots lisamiseks ülemaailmsesse tagaotsitavate laevade nimekirja.
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.