Autor: Tanel Raig • 28. märts 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Legendaarne Georg Ots on kaaperdatud

Legendaarne Tallinna ja Helsingi vahel seilanud MS Georg Ots saadeti möödunud aastal Venemaalt Hiina laevatehasesse remonti, misjärel on aga alus jäänud teadmata kadunuks.

1980. aastal ehitatud MS Georg Ots sõitis Helsingi ja Tallinna vahel 2000. aastani. 2002. aastal müüdi laev Peterburgi, kus ta seilas liinil Peterburg-Baltiisk.

2012. aasta augustis-septembris kasutati laeva APECi kohtumisel Vladivastokis. Aasta lõpus prahiti laev ettevõttele Tekhnomarine LLC. Eelmise aasta lõpus prahiti laev omakorda edasi Hiina laevatranspordifirmale ning laev võttis suuna Vladivastokist Hiina Zhousani sadamalinna. Seal asuv laevatehas on spetsialiseerunud nii laevade remontimisele kui ka lammutamisele, mistõttu Soome sotsiaalmeedias puhkesid spekulatsioonid, et Georg Ots võib minna vanametalliks. Omanikud kinnitasid siiski, et laev läbib laevatehases siiski pelgalt uuenduskuuri.

Nüüd kirjutab Portnews, et laeva ongi viimati nähtud laevatehases ning pärast seda  on alus teadmata kadunud. Seetõttu on Primorski asekuberner Aleksandr Los kokku kutsunud koosoleku, et korraldada otsingud MS Georg Otsa leidmiseks. Losi kinnitusel on laeva kadumises süüdiolevate isikute kohta algatatud ka süüasi.

Portnews vahendab Primorski asekuberneri sõnu, et õiguskaitseorganid koostöös välismaa kolleegidega üritavad anda endast parimat, et laeva asukoht kindlaks teha. Koostatud on ka taotlus M/S Georg Ots lisamiseks ülemaailmsesse tagaotsitavate laevade nimekirja.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077